Andreas1989 Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Skal bytte speil på en ford focus 1998, så tenkte jeg og gjøre dette selv,men så der da spørsmålet lar det sei gjøre eller burde den leveres inn for og gjør det?. det gamle speile er ødelagt, så det er bare selve feste som står igjen, er det mulig og ta det av selv eller burde folk med erfaring gjøre dette her?. speile er elektriskt.. Håper på svar raskest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1989 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 håber på svar i dag for hadde tenkt og ta det før jeg ska inn på kontroll me den i måren:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 nå er ikke jeg noen ekspert, men ville selv ha prøvd først. Er sikkert bare å dra ut kontakten bak speilet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1989 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 det er et deksel foran som jeg har dratt av og har tatt av deksele på innsiden. men det som er problemet er at det er en skrue den så holder speile på plass eller noe og lurer på om jeg må av med intriøret eller noe sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Det er vel 2 - 3 skruer som holder det på plass. Ta av plastikken på innsiden av døra, da ser du alt ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1989 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 takk for hjelpen :D fikk det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg