jorgen91 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei. Har en A4 sedan 95 modell, der takluka har låst seg åpen! Jeg greier ikke å lukke den! Når jeg vrir på bryteren hører og ser jeg at den prøver å lukke seg, men den greier ikke å dytte mer enn en halv cm før den går tilbake igjen. Noen som veit hva det kan være? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Tilt eller helt åpen? Er nok at det er så mye friksjon i glideskinnene til luka at den går tungt! Finn en boks med sprayfett og spray i glideskinnene. Så tar du tak i luka samtidig som du vrir på bryteren, og hjelper den igang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Den er helt åpen! litt upraktisk med tanke på temperaturen! takk så mye, da prøver jeg det i første omgang! Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Ta av dekslet på sikringsboksen, der er det en S formet metall dings, så vipper du ned den lille luka som er mellom taklyset og takluka. Der kan du sette ene enden av den S'n og sveive. Da lukker du eller åpner luka manuelt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Som han over meg sier, så kan det være ett godt tips å sveive for hånd, da slipper du at elektronikken kobler ut. Men du må nok uansett regne med å måtte hjelpe til med å dra i luka. Glideskinnene må uansett smøres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Så det først nå! Jeg brukte WD-40 og lot det virke litt, når jeg vred bryteren tilbake, dro jeg forsiktig i luka, og da kom den. etter det var det egentlig bare å kjøre luka opp og ned et par ganger, så nå er det ikke noe problem! takk for hjelpen! Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg