Skillz2k Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Selger min golf 2 gti 8v Bilen har ny lakk og ble godkjent rett før jul. Siden da har bilen stått i garasjen uten å blitt kjørt. Bilen ble eu ok rett før jul og har stått i garasjen siden. Bilen blir solgt uten seter da disse er solgt. Om ønskelig kan Corrado seter selges med. Hadde tenkt å sette bilen på veien til mars, og hadde kjøpt meg 16v motor som skulle inn i bilen men den ble ødelagt under transport. Så nå selges bilen. Har lyst på noe med turbo i. * Embleløsgrill med enkle lykter * 90 fangere foran og bak. Lakkerte i bilens farge. * Hvite blinklys i 90 fanger * Sota lykter bak * Helt nytt Green Cotton luft filter * 88 dører følger med. * senket 60 mm * nye bremserør, skiver og klosser * Nye hjul lagre foran og bak + hjul stilling * Golf 4 dekaler Selger kan nås på 90 78 82 19 eller pm. Pris 20 000.- Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 BUMP.. Ingen som vil ha denne flotte kjerra? Jeg kan bekrefte at bilen er i veldig godt stand, og at nesten ALT av slitedeler er byttet. Skillz ta noen nye bilder, når bilen er rein. Presentation is everything har jeg lært på skolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 skal kjøpe prøve skilter denne uken og vaske den :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg