tomeirik Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Jeg er ute etter en opprusta corolla 1,6 gt twincam med brukbar motor, noen som skal selge en sånn til en billig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 har bare karosseri uten motor dessvere . Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Og jeg har motoren! Også nær Hamar. Dvs den mista gnisten (bokstavelig talt,) men jeg rev ut alt inkl ledningsnett og hjerne mtp på høgge bilen før 1. juli og så putte det i noe anna Toyota. Og slik har det stått i to tre år. 3n0.000km og har ikke vondt av en overmaling. Men den er brukbar. Jeg tukta bilen både på Våler på japsetreff og på Vinjarmoen før den døde brått fra meg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg