bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=363933 Og plusser og minuser med denne? Er en som vil bytte denne med bimmeren med mellomlegg, og jeg lurer på hva som kan være galt... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Km var litt høy, men det er jo en 10 år gammel bil. Hadde selv en slik bil, men med 8V motor, og jeg var kjempe fornøyd med den. Tålte MASSE juling og gikk godt (trimmet til ca 150hk). GTi betegnelsen gjør at den blir dyrere å forsikre. Eller så er det en kjempe god bil å kjøre! Prismessig vet jeg ikke så mye om disse bilene, men når de runder 200 000km så synker de i pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by bjirn http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=363933 Og plusser og minuser med denne? Er en som vil bytte denne med bimmeren med mellomlegg, og jeg lurer på hva som kan være galt... Trur faktisk det er en på forumet som har denne! :) Han kaller seg for Tass trur jeg...? Sjekk linken ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Korrekt det... Han skulle ha 30 000 i mellomlegg.. Kanskje fair det, men det gjorde at jeg ikke har råd :mad: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Du får en kul bil isåfall.. :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Finere enn min ihvertfall! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 noen som har 15-20 000 til låns da? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by bjirn noen som har 15-20 000 til låns da? :) Det var det da..:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Heisann... Bilen er det lite som feiler - men jeg vurderer seriøst å bygge hus, og da har dessverre ikke råd til å ha 2 såpass "dyre" biler som jeg har nå.... :) Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Okey... Hadde vært aktuellt som p**** om jeg hadde hatt 30000 :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Du får ta deg en tur i banken Bjirn :D Ellers så selges bilen EU-godkjent, skal vel være godkjent i mars i år..... Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Jeg går ikke i banken når mamma har masse på bok :P Men får kanskje jobb som lærling snart, da får vi se om det blir banktur... Da får vi se om du har solgt den før da :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Får håpe du får deg jobb snart da - da er det bare å ta kontakt :) Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Tass: Var det deg jeg møtte tidligere i dag tro? Fikk endelig se angeleyes på golf in real life.. PENT! Hvor bor du? *har lyst på de lyktene dine jeg* :P mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by KingCamel Tass: Var det deg jeg møtte tidligere i dag tro? Fikk endelig se angeleyes på golf in real life.. PENT! Hvor bor du? *har lyst på de lyktene dine jeg* :P mvh Du kjenner vel ikke til HRC fra Oppdal du vel? :rolleyes: Han har fiiiin bil ass! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg