xtrail Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Har kjøpt en 3 dørs golf fra tyskland. Har ikke for skilt enda så holder på med litt prosjekter. Skal legge opp ledninger til anlegg i helga. Har sett en del på forumet om hvor man kan legge pluss kabelen gjennom torpedoveggen og tror jeg har lokalisert et hull. men spørsmålet er om noen vet hvordan man tar av trekkene baki. har lett lenge og eneste jeg finner er en plast"propp" som det er gjenger på. midt på når jeg bekker ned setet. men ikke en ensete skrue. kan noen gi info og kansje bilder? link til VACN er ikke noe vits, for er ikke medl. der takker på forhånd får alle svar:P Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 rett over clutchen har du hull i torpedoveggen, strekk den under teppe og så ut forran åpneren til panseret, legg den så i renna i dørkarmen, under teppe mellom baksetet og døra, så opp bak seteryggen=) lett som bare det... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 (endret) http://bambergvr6.50megs.com/monsoon_subwoofer_installation.htm Endret Mars 11, 2010 av titus41 Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg