margaas Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hey har nettop kjøpt meg en passat og vil gjøre enkle grep for å få den stylet, forhåpentligvis med hjelp fra stylingkyndige på dette forumet :) http://www.quality-autoimport.no/storefront.php Denne siden hadde mye bra deler fant jeg ut Her er bilder av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 emblemsfri grill og sota ruter :D Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
margaas Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 emblemsfri grill og sota ruter :D takker ;) flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 hadde jeg hatt mer penger i pungen, så ville jeg hatt på større og bredere felger. Senka bilen. Kjøpt kurvelys til å ha nede foran (Ebay). Montert neon/katoder under seter osv inni bilen. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Personlig syntes jeg det som bør gjøres er: senking , felger , emblemfri grill , klare hovedlamper m/ linser , soting , sideblinklys eventuelt fjerne disse og sette på nye speil med blinklys i. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg