Skaret Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Noen som kan hjelpe meg å bytte farge på bilen min ? :) Enten blå metallic, eller sort metallic Setter stor pris på om noen kan gjøre det :D Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 (endret) Ikke særlig bra resultat, men det var ikke all verdens til utgangspunkt heller.. :) Litt fort og gæli blå metallic da.. Lot bare dørhåndtak og listverk være blått, mest for enkelhetets skyld, gjorde denne modden bare i full fart for å ha noe å gjøre mens potetene kokte.. :) Endret Mars 7, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Ikke særlig bra resultat, men det var ikke all verdens til utgangspunkt heller.. :) Litt fort og gæli blå metallic da.. Lot bare dørhåndtak og listverk være blått, mest for enkelhetets skyld, gjorde denne modden bare i full fart for å ha noe å gjøre mens potetene kokte.. :) Tusen Takk Stig :D Flere som har lyst å prøve seg ? gjerne sort metallic :) Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Kan slenge inn en sort metallic med det samme, men det er sikkert noen her som kan få det mye bedre enn dette. Jeg bare tok og justerte litt på den forrige jeg lagde, du får ihvertfall en viss peil på hvordan bilen blir i sort met. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Kan slenge inn en sort metallic med det samme, men det er sikkert noen her som kan få det mye bedre enn dette. Jeg bare tok og justerte litt på den forrige jeg lagde, du får ihvertfall en viss peil på hvordan bilen blir i sort met. ;) Sier takk igjenn jeg :D Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Bare hyggelig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Fikk ikke til det røde men ble svart Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Fikk ikke til det røde men ble svart Takk :) Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg