samesau Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei! Kjøpte meg en 95 modell C-klasse i høst med xenon i nærlysene. Langlysene mine er utrolig dårlige så tenkte jeg skulle ha xenon i langlysene også! Problemet er at jeg er helt grønn på dette. Kan skru og går elektro, men trenger tips om hvor jeg skal kjøpe og hvor mye jobb det er å montere dette! MVH Einar Heslien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samesau Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Noen tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Noen tips? :) vvme.com er veldig billig;) bestilte der og satte inn i min c180, var veldig enkelt og greit forklart i bruksanvisningen som var med, er bare å plugge inn i de originale ledningene som står på pæra Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samesau Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Okei, tusen takk for svar! :) Kjøpte du bixenon? Og hva kom frakta på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Okei, tusen takk for svar! :) Kjøpte du bixenon? Og hva kom frakta på? kjøpte ikke bixenon da det var h1 i både nær og fjernlys. kjøpte to h1 sett og det kom på rundt 1000 lappen med frakt og mva Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrvik Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Meget lett og montere. Det følger med 2stk "ballaster", alt du trenger av ledninger, samt 2stk lyspærer i pakken. Du kobler til ledningene på ballasten, og i den orginale "sokkelen" på bilen. (den du vanligvis setter lyspæra i) Du kan umulig ta feil, siden dette bare passer på 1 måte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg