kriols22 Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Lurer på å kjøpe meg en 1998 Volkswagen Passat sedan eller 1998 Volkswagen Passat stasjonsvogn. Hører rykte om at det er problemer med denne modellen, stemmer dette? Er det dyr forsikring på denne bilen for en 18 åring med 0% bonus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Lurer på å kjøpe meg en 1998 Volkswagen Passat sedan eller 1998 Volkswagen Passat stasjonsvogn. Hører rykte om at det er problemer med denne modellen, stemmer dette? Er det dyr forsikring på denne bilen for en 18 åring med 0% bonus? Jeg har en 98 modell passat 1,8 turbo sedan til deg hvis du er interessert! :) Det som er en gjenganger på disse modellene er at lenkearmene i forstillingen blir fort slitt og må byttes relativt ofte, men dette er heldigvis ikke dyre deler og er lett å bytte også! Det kan forekomme elektriske feil på vw/audi modeller som f.eks feil med el. vinduer og sentrallås, men bortsett fra dette så er det gode og fine biler. Jeg har en passelig sprek passat som selges veldig billig hvis du kan skru bittelitt selv! Send meg en privat melding her på forumet om du er interessert! :) Jeg sjekket forsikring på Gjensidige.no på kjærringa som er 22 år, og med 0% bonus, passat 1,8 turbo, bruk av fører under 23 år og delkasko så kommer det på rundt 1400 kr i måneden, eller rundt 16500 i året. Men det er bare på ett søk, så du kan sikkert finne det billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriols22 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Takker for svaret ditt :) Fikk svar på alt jeg lurte på :D Kan ikke kjøpe bilen din. Er helt blank når det gjeld å skru bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 jeg har en 00 mod 1.9tdi sedan .kjempe fornøyd. gode biler å kjøre . bra komfort. tdi er er også billig i drift. forstillingsdelene er byttet på min så den var ikke noe problem. :) anbefales. jeg har full bonus og betaler 3650 i året med delkasko (sparebank1). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg