djanrune Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Heisann. Tenkte jeg skulle legge ut en tråd med bilen jeg driver og pusler litt med om dagen nå. Det er altså en Ford Sierra 2.0i Doch. Står 40/40 senk og 2,5" eksos på den. Er litt smårust her og der som skal fjernes og div. Har også litt lyst på combat styling eller cosworth etter hvert. Her kommer noen bilder. Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell190 Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Var noe snål den løsningen til luftfilteret:p men skjedd noe med den? Siter So i parallel double park that motherfucker sideways! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 hei... du burde kappen mellom røre i fra den luft måleren å boksen så blir det mye bedre.. san som det er nå ser det ikke bra utt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 (endret) Har ikke skjedd så forferdelig mye desverre. Har ikke fått tatt bilder av det jeg har gjort med den da mobilen min er ødelagt :( Har fått byttet speil og rettet ut litt bulker men er noen bulker som igjennstår. Må også bytte bremseslange på høyre framhjul da den sprakk og lufte opp igjen bremsene. Bilen starter ikke får øyeblikke men tror det er kondens så skal sjekke i morgen :) Skal sjekke om jeg kan få tatt noen flere bilder :) Bilen skal også på eu kontroll til uken! hehe ja denne løsningen med luftfiltere er ikke akkurat det beste. Er gjort av forrige eiger :p skal også til førde en handletur til uken og handle litt andre gromdeler :) Legger også til noen "stemmningsbilder" jeg tok før mobilen min vart ødelagt. Fått på skiltplate :) Helt forferdelig stygt interiør! Endret Mars 19, 2010 av djanrune Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 kan vell bli bra dinne :) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 He he eg vet ka so er gale me den ikje starta. Eg kjøpte net opp den fekk start men registe er gott sina har knase men resten er ok på motoren og toppen er ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hehe du er her inne på forumet ja. Kansje du kan oppdatere litt med bilder og div nå da du driver på med bilen? :) Nærmer seg vel EU kontroll nå rekner jeg med?? Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Eg er den nye eigeren som fott lit fart på bilen som har vel resturet lit .har teke rusten og overhalt delvis motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 titk http://13042010344 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfTDI Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 He he eg vet ka so er gale me den ikje starta.Eg kjøpte net opp den fekk start men registe er gott sina har knase men resten er ok på motoren og toppen er ok noen som har no forklaring på hva han sier? er det plutselig han som eier den eller hva skjer? :iconsm Siter Nå - 2007 Golf V TDI x - 1991 Volvo 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 http://13042010344 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 ja eg som eier den hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 :cruising: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 :hug::hug: http://13042010344 jajaj ny eiger:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg