enjareturns Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei! jeg har en corolla e10. 1,3 xli 16v den er org stand alt sammen. men må jo piffe den opp for og si det sånn.. nytt ekosanlegg stylingkit? lyker? ektralys? felger? motormessig? noen som har tips eller hva som burde gjøres med den ;) gi meg innspill! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
digern Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hei, jeg har en Corolla E10 1,6. Skal snart kjøpe meg ny Hekkskjørt, frontfanger og side skjørt fra Streetdesign.no, så du får se der om det er noe du liker. Om jeg får fin nok sum til sommmer blir det http://www.streetdesign.no/?id=25159 (senkesett! :D ) Etter å fikset noen bulker blir det eksos.. osv. Så det var vertfall min plan.. Lykke til Siter Just when I thought that I was out... They pull me back in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg