Tuningpower Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Var ute å kjørte i dag, og etter ei stund så begynte den å gå veldig dårlig, hadde fortsatt turbotrykk, når jeg parkerte å åpnet panseret så var turboen helt rødglødende!! hva har skjedd? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 sjekk om du har skjært turboen.... dra turbinen fram og tilbake, er den veldig slarkete eller hakkete er den gåen.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 får prøve det!! veldig kjekt at den er så lett tilgjengelig da!!:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Høres ut som mager blanding, LMM eller lambda kanskje. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 har faktisk kødda litt med lambda'n, men jeg vet ikke om den er koblet riktig, så skulle hatt litt hjelp der!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 er jo bare og dra av slangen til luftfilteret og sjekke det;) skjedde akkurat det på min tdi... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 var ikke slakke i turbo, men har veldig veldig mye frieksos ved turbo.. kan dette være årsaken til at den ble så varm? og dermed har sendt veldig varm luft inn i motor igjen? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg