Bærumsmann Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Svarte, da er du ja snart oppe i helt ny lykt med innmat da vel? Du får melde deg inn i VW Audi Club Norwegen, så får du i det minste 15% rabatt hos Møller. Men ellers skal vel de Touran'ene være noenlunde uten feil :) Selv fikk jeg byttet begge xenonlampene på reklamasjon på en Passat som var 4 år og ca 90' km. Men din var jo over 5 år. Hender dog de kan dekke noe/gi avslag om bilen ikke er gått noe særlig over 100' km. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tk491 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Hei. Jeg har en Touran 1,9 2007 som er gått ca 40000. Nå harr venstre xenon sluttet å virke, ble plutselig svart. Har sjekket sikringene i panseret, men det er ikke dem. Ser du har fått nye på reklamasjon. Jeg snakket med en repr. fra Møller og han sa at det var 3 års garanti på Xenon pærer. Hva er riktig egentlig, 3 eller 5 år ? Tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg