andersvm Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 hei! jeg vil først meddele at jeg er IKKE noe bilmekanikker eller noe i nærheten av det så ikke diss :P jeg har en golf 3, 1,4l med 60hk (1997) jeg leter etter ett eksos annlegg til bilen min men finner det ikke, alle sier at det går ikke på golf 3 fordi det er for trangt mellom bakakselen fordi rørene går over den, men jeg ser stadig vekk folk med golf3 som har eksos som jeg ser etter. lage-det-selv greier er utelukket for meg desverre. så jeg lurte på om noen kan hjelpe med med å evt linke noen til meg og forklare meg hvordan/hvordan ikke gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Det kommer an på hva du mener med eksos. Skal du ha komplett effektanlegg, komplett originalt eller bare enderør for tøffere lyd og utseende? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersvm Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 fra katalysatoren blir det vell(?) får ikke noe effekt om du trimmer en 60hk motor uanz så kun lyd =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersvm Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 noen som lever her på forumet? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 http://www.xtremecar.no/shop/index.php?cPath=168_464_1403 http://www.simons.se/Katalog/VW/VW_Golf_3_Avgassystem_Simons_Exhaust.htm enkelt søk på google.no! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg