Gå til innhold

Perfekte sladdeveier/sladdesteder ?

Ranger emnet


asus1

Anbefalte innlegg

Rett ved Sharifs! Industriområdet der! INGEN biler, lang slette med svinger! Kan ligge fint ligge bredt i 90+ for veien er brei..

 

Forresten.. hvis du skal sladde der må du dra sent på kvelden.. hvis ikke kan du risikere et stygt møte med en lastebil eller lignende.

Endret av mazdak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett ved Sharifs! Industriområdet der! INGEN biler, lang slette med svinger! Kan ligge fint ligge bredt i 90+ for veien er brei..

 

Forresten.. hvis du skal sladde der må du dra sent på kvelden.. hvis ikke kan du risikere et stygt møte med en lastebil eller lignende.

 

Takk for tipset :) det skal vurderes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah, har NOEN av dere her baller til å leke seg skikkelig vet jeg om 2mil med ubebodd vei der du kan herje nærmest fritt i fart helt opp til 160KM/T. dette er rundt jessheim/maura området

 

Hele turen totalt fra Jessheim Nord, og til du er på toppen av hadelandsåsen, er rundt 35km tenker jeg, så har du å kjøre på hadeland sia også + halv-1 mil. så har du turen tilbake igjen!

 

og her går det F O R T! du kan kombinere opp til 12-15svinger om gangen og det går som regel ikke under 100

 

men her er det for mye svada og prat prat at det ikke er vits å annonsere engang!:)

ulempen er at du K A N møte på biler:)

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verd å sjekke ut, 100+ svinger med lite, svært lite trafikk! Og hvis du er litt våkhals er den en fin vei fra Hurdal torg til Minnesund. Masse svinger, bratte stup og lite biler.

 

tenker du på minneåsen? det er ikke akkurat no vei for en amatør for å si det slik

 

du tenker vel på denne veien?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah, har NOEN av dere her baller til å leke seg skikkelig vet jeg om 2mil med ubebodd vei der du kan herje nærmest fritt i fart helt opp til 160KM/T. dette er rundt jessheim/maura området

 

Hele turen totalt fra Jessheim Nord, og til du er på toppen av hadelandsåsen, er rundt 35km tenker jeg, så har du å kjøre på hadeland sia også + halv-1 mil. så har du turen tilbake igjen!

 

og her går det F O R T! du kan kombinere opp til 12-15svinger om gangen og det går som regel ikke under 100

 

men her er det for mye svada og prat prat at det ikke er vits å annonsere engang!:)

ulempen er at du K A N møte på biler:)

 

 

jeg er LETT med på den turen en dag jeg har litt bensin! send meg nummeret ditt på pm a!

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah, har NOEN av dere her baller til å leke seg skikkelig vet jeg om 2mil med ubebodd vei der du kan herje nærmest fritt i fart helt opp til 160KM/T. dette er rundt jessheim/maura området

 

Hele turen totalt fra Jessheim Nord, og til du er på toppen av hadelandsåsen, er rundt 35km tenker jeg, så har du å kjøre på hadeland sia også + halv-1 mil. så har du turen tilbake igjen!

 

og her går det F O R T! du kan kombinere opp til 12-15svinger om gangen og det går som regel ikke under 100

 

men her er det for mye svada og prat prat at det ikke er vits å annonsere engang!:)

ulempen er at du K A N møte på biler:)

 

 

Jævla humpete den veien da... holt på å hoppe utti det tjennet på toppen der en gang... Det var skummelt...

 

 

Minnåsen er fet! Rekorden der på sommerføre med bil er på 6,5 minutt fra torget til sletta på andre sia. M.Schanke som fiksa den biffen... Kjørte med trimma moped på rett under 7 min, men jeg kjørte der hver dag hele sommeren også da... :D Men det er mange som har ødelagt både seg sjøl og utstyret oppi der. har selv lite følighet i høyre hofte etter et møte med asfalten i en av svinga der...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår