imloud2 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 ja, det er minste problem :) er bare å vippe ut di dekslene du ser er vippet ut på bildet. sitter litt nedenfor lykta Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 (endret) Har da fått tak i nye felger. De er ganske anonyme, men med senk tror jeg det kan bli en clean look over det hele. Er orginale Mercedes 8x17. Har også kjøpt Senkesett men har ikke fått montert det enda, tenkte kun å senke 40mm forran. Kom gjerne med kritikk! Endret April 3, 2010 av mathiashel Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fisken90 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Takk for tipset Mathias. Bilen din ser veldig fin ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 er det midtkonsoll fra w124 du har ? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 nei, den passer vel ikke i 190 da den er større. Det er taxi konsollen jeg har. Tror vel den kom på de etter 1991? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fisken90 Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Jeg har litt problemer med dugg fra ryggekameraet. Har du noe tips om en god måte å fikse det mathiashel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Da var bilen senket Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel mannen . . Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Halla.. Fin bil da :) Samme farge som min :) Ska slenge ut nåken før og etter bilde når jeg får senka min oxå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel mannen . . Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 2er pute bake foresten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 takk for det. har 3'er puter bak faktisk. Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Bættre lækkert:D, så meget bra ut! :) Du kjører med 3er bak og 1er forran, med hvilken dekk dimensjon? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Takk :) Ja, det stemmer. Kunne fint hatt 2'er bak og egentlig. På bildet er det 225/45x17 men det subber kontinuelig forran så har kjøpt 205/40 nå som blir satt på i morgen. Skal få vaska den og lagt ut bilde da :) Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lagt om til 205/40x17 forran nå :) Fisheye Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fisken90 Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Kul bil dette altså. Så denne utenfor svømmehallen under synkronsvømmings stevne på landøya. Likte den veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Grom bil! =D Du veit vell ikke Innpresset på felgene dine? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg