makann Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 (endret) Selger min 71 Ascona A. Motoren som sitter i er en orginal 19s gasser motor, jeg har dynotestet den til 58 bakhjulshk hvilket tilsvarer ca 90 hk, så motoren er i god stand. Også nylig EU godkjent(har papirer) Bilen er veteranbil så du slipper omreg avgift, siden jeg har hatt bilen er følgende gjort. -Skiftet olje filter 2 ganger i året. -skiftet dynamo -skiftet pluggledninger, plugger,fordelerlokk, stifter -skiftet batteri -nytt eksosanlegg -Ryddet opp i ledningskaos. -følger med orginalstoler til bilen i topp stand (har papirer/kvitteringer på deler) Feil med bilen, noen skjønnhetsfeil med lakk, når jeg har gått over bilen med lupe har jeg funnet små sig i klarlakken, små områder med bobler. Starter releet vil noen ganger ikke koble seg inn og starteren står bare å henger et par ganger før den slår inn. små svetting fra motorblokk. bilen selges for 50000kr Sees i Drammens området Ta kontakt på mail: v_teclovaz@hotmail.com eller telefon 92488546 for mer info. Bilder av bilen: Endret Mai 26, 2011 av atec (litt endring i henhold til BF regler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 (endret) 0 omreg avgift som sagt og forsikringen er ca 4-800kr i året litt avhengig av hvor du befinner deg Endret Mars 2, 2010 av atec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 årsavgift nettop betalt.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Kan jeg få spørre hvor bildene er tatt?? Hadde vært en stilig plass å ta bilde av bil. Forøverig en meget pen bil du har der! Liker disse gamle oplene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvilke felger er det på bilen da? Hvor kan de skaffes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Hvilke felger er det på bilen da? Hvor kan de skaffes? Kjøp bilen, så har du både felger og bil:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 ttt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo82 Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 er stoler og senking godkjent? hvordan er det med rust?kanaler/hjulbuer/gulv/innerskjermer og bagasjerom. har du noen bilder av bilen i dagslys. Siter volvo 850 2,3 t5 opel kadett c stv 1979 mod volvo 240 v8 1985 mod volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 åhopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 fortsatt til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Ny pris må bort grunnet kjøp av Mc :) ta kontakt pr mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg