ChevroletVan Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 (endret) Noen som vet hvor de har RS2 styling til Audi 80 2.6 avant? Må være i Norge og ikke alt for dyrt! Takker for svar! Endret Februar 25, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Blir sikkert bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Blir sikkert bra. [/ Quote] ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg tror vel egentlig han anbefalte deg å ikke gjøre det. Og jeg er faktisk også enig. Skal du på død og liv kjøpe noe RS2 til denne bilen, så kjøper du original RS2 plastikk. S2 er også meget pent i mine øyne, og sannsynligvis lettere å få tak i. Glassfiberstylingen som selges ho diverse firmaer ser som oftest helt jævlig ut, tåler ingenting, og har en passform som er så elendig at du må bruke flere dager på å tilpasse, og det blir fortsatt ikke bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EllefsenOOOO Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg tror vel egentlig han anbefalte deg å ikke gjøre det. Og jeg er faktisk også enig. Skal du på død og liv kjøpe noe RS2 til denne bilen, så kjøper du original RS2 plastikk. S2 er også meget pent i mine øyne, og sannsynligvis lettere å få tak i. Glassfiberstylingen som selges ho diverse firmaer ser som oftest helt jævlig ut, tåler ingenting, og har en passform som er så elendig at du må bruke flere dager på å tilpasse, og det blir fortsatt ikke bra! Helt enig , rs2 replica fangeren til dietrich er ikke særlig pen. Men skal du ha orginalt så må du ut med mange mange tusen kroner. S2 fangeren er heller penere vil jeg si, kan faktisk være heldig og komme over en 80 cab eller coupe på høggern eller nbs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg