langdal Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Noen som vet hva som kan feile bilen? den går bare på tre sylindre på tomgang. men når jeg kjører så går den på 4 igjen. synes det er veldig rart. noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hvilken motor har du, årsmodell osv? Når ble det sist foretatt service? Plugger, pluggledninger, rotor, fordelerlokk mm.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 det er 93 modell tror jeg. jeg låner bare bilen.. vet ikke noe når det er tatt service sist og evt byttet deler. men den går på alle 4 når den er kald, men ikke når den blir varm.. så synes det er veldig rart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 sjefen Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 det er hull i slangen fra innsug, til bremsekraft-forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg