Gå til innhold

High Octane, New Zealand

Ranger emnet


Jan Einar

Anbefalte innlegg

Hello to all High Octane fans who have come to this site. Sadly to say, the High Octane website is no more! Due to piracy of our DVD, far more of our DVDs were being downloaded off the Pirate Bay website than were being bought by you, our fans!

 

For example, we managed to sell 30,000 copies of Detonate, but over 50,000 copies were downloaded from pirates. Furthermore, hundreds of our clips were uploaded onto You Tube by well meaning fans, but this meant that we were unable to recoup the cost of bringing High Octane to you.

 

Detonate ended up losing $$$ because of this as we had to lay off our entire crew! However, High Octane is still selling in Australia and you can buy it at most DVD retailers or ask for it - Beyond Group Ltd is our distributor there!

 

High Octane may comeback as Ketzal and I are hoping that we can get funding once again! So fingers crossed.

 

Fant det på en nettside...

Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går på Vg1 nå.

Går på Stord VGS, på Teknik og industriel produksjon.

TIl neste år skal jeg gå på Lette Kjøretøy her på Stord :)

 

Førstebil: Hmm... er ikkje heilt stor fan av bmw :S Men har funne ein interesang Merce (190e 2.3 8... med evo styling), så får se hvordan det går :)

Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig syns jeg alle de filmene var R Æ V A! ikke rart folk lasta ned. man ser 10min av den og sletter filmen! hvem gidder å betale for dem?

 

HELT enig med deg der!! di filmene var en SKANDALE!! vant to stykker en gang, di endte i søpla!!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, når man syns gatebil filma er helt ekstremt i forhold, burde det ringe bjeller..

 

jeg så bl.a 2 filmer også fra new zealand og australia.. laget av akkurat samme folka. australia råeste nissan'er og grejer. fy faen om det er de råeste bila de hadde der borte er jeg sikker på at en gjennomsnittlit bondefaen fra toten med sierran sin hadde glatt satt dem på plass!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, er ikke helt enig der azz. Den første h.o. filmen jeg så, var 4'en, den syntes jeg var knall! Men i ettertid har jeg sett de første filmene, de var myye dårligere. Men ikke rævva. De som syntes disse er rævva kan umulig ha skikkelig interesse for bil. Uansett, om jeg hadde begynt å se den første, da hadde jeg kanskje vært litt mer enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, er ikke helt enig der azz. Den første h.o. filmen jeg så, var 4'en, den syntes jeg var knall! Men i ettertid har jeg sett de første filmene, de var myye dårligere. Men ikke rævva. De som syntes disse er rævva kan umulig ha skikkelig interesse for bil. Uansett, om jeg hadde begynt å se den første, da hadde jeg kanskje vært litt mer enig...

 

da vil jeg snu litt på dette og si at, om DU hadde litt mere "peil" på bil. hadde du fort skjønt hvor ræva de filma egentlig er.

 

måten det hele blir filma på, hvordan de omtaler bilene, showcasen generelt er bare skikkelig amatørmessig!

 

Det hender at det er par 3 kule klipp i hver av dvdene, men å si at filmene er BRA er å ta i veldig!

Syns til og med Jan erik larsen klarer å sette sammen bedre showcase selv om han høres fullstendig blåst ut:)

 

og du har rett, kanke en dritt om bil. jeg er bare rappkjefta på internett azzz

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på alle filmene dems.. det var dårlige greier det..null drifting, de bare pøser på med at evone dems med 350hk er beste i ditten og datten..masse bullshit syns jeg ,angret på at jeg kjøpte filmene.. og skuespillerne, masse tull..er mere snakking enn bilkjøring..

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår