Håkon Berg Gunnarson Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Hei! Eg kom borti ein bil, mens eg gjekk i dag, og han kjørte rundt med viskerene stående rett ut bak, eg såg ikkje viskaren som stod rett ut i snøværet, og plasten var vel sprø i vinterværet.. Sjåføren krever at eg betaler det det måtte koste å ordne ein ny ein, det er todelt bakluke. Peiling på kor ein kan ordne ein sann billig, evt ka den koster hos Møller? på forhånd takk, hilsen uheldig forbipasserende Siter Mercedes Benz E200 - 2000 Lincoln Continental "Kennedy Limousine" 1965, 7,5 Volkswagen Multivan TDI T4 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Du får be han betale selv og lese § 23. Ansvar for kjøretøyets stand m.m. i veitrafikkloven. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Berg Gunnarson Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Takk for svar! Eg hørte med fattern, og han sa akkurat det samme, eg hadde ein følelse av det eg og, han stod jo i et fotgjenerfelt og, men, eg har et par daga igjen av livet uten lappen, så litt usikker var eg ;) Takk for konkret lovhenvisning! Og no kan vel denne tråden egentlig berre fjernast, eller? Siter Mercedes Benz E200 - 2000 Lincoln Continental "Kennedy Limousine" 1965, 7,5 Volkswagen Multivan TDI T4 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Og no kan vel denne tråden egentlig berre fjernast, eller? Vi lar den stå, slik at andre kan søke den opp senere :) Kan være flere lurer på det samme vet du :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg