ole12 Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Heisan.. Har en Toyota Carina stasjonsvongn 1995/96 model som jeg låner for øyeblikket. Nå i det siste så har vindusviskerene stoppet opp lengre opp på vinduet etter jeg har skrudd at viskerne. Når jeg slår dem på så fungerer de helt normalt. Går helt opp og helt ned, men når eg stopper de så stopper den alltid opp på samme plass, rundt 10cm opp på vinduet enn der hvorden skal egentlig ska stoppe. Noen som vet hva det er? Relee, vidunsvisker arm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Muligens kan dette justeres på viskermotoren, noe kan ha vridd seg ut av stilling,. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg