kenneth71 Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei igjen! Har fortsatt problemer med lysa på golfen min, ikke virker lysa,vifta eller vindusviskerene men det virker når jeg holder inne fjernlysa med lysbryteren på. Jeg har fått noen bra tips her inne og har byttet følgene: Lysbryter, Tenningsbryter, releer, Sjekka jordingsfeil og plusskabel bytta sikringsboksen med sikringer og alt er i orden! Men det virker ikke lell, Jeg har og målt sikringene til disse tinga men det kommer ikke strøm til di. Har og fjernet lysbryteren og kobla ledninger direkte i koblingen og da funker alt som normalt!!!! Er det noen her inne som kan hjelpe meg med en løsning, er tom for ideer. Vurderer å lage til en ny ordning med lysa,vifta og pusserene via releer og brytere!! Er det noen som kan hjelpe????? hilsen en Golfelsker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Dette er ett helt vanlig problem på eldre VAG. Den elektriske delen i tenningslåsen er deffekt. Du må av med ratt og hendler, og ut med tenningslåsen, så bytter du den hvite rele-lignende saken som sitter bak tenningslåsen. Har byttet denne på en hel haug med biler som har samme symtom som din. Mvh Vidar Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth71 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Takker for svar! Men det var desverre ikke denne heller, skulle ønske det var den men!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg