bullinger Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Heisann! Har kjøpt meg en arti passat, men det er temmelig dårlig lys på den. Er det noen som har kur for dette? Er ikke spesielt lysten på å montere ekstralys foran, men kan ikke kjøre rundt med så dårlige lys i elg terreng... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jepp, monter releer på lyktene. Da slipper du mye spenningsfall, og lyset blir vesentlig bedre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullinger Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jepp, monter releer på lyktene. Da slipper du mye spenningsfall, og lyset blir vesentlig bedre. Okei, og det er det hele? Vanlige pærer holder også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Prøv releer først. Når jeg gjorde dette på golfen jeg hadde, fikk jeg 3 volt mer ut til lyktene, noe som utgjør en del! Gikk fra 11 til 14 V, og det merkes svært godt. Lyset gikk fra gulaktig til hvitt. Gode pærer er neste steg, f.eks Osram silverstar eller andre pærer uten fargefilter av noe slag. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullinger Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Noen som vet hvordan jeg skal koble disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg