Rotarypower_ Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Haltech E6K komplett med 3bar map sensor selges kr 13000,- Innspruten er kjøpt hod KRB og er ubrukt! Har også en Ny Turbonetics T04 60-1 Turbo med keramiske lager som vurderes solgt til riktig pris!!! Noen som er intressert???? :) :) Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Ingen??????? Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Kan meg bruke på bilen min??? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by HiiP Kan meg bruke på bilen min??? Ja det kan du! Haltech er en datastyrt innsprøytning som kan brukes på alle biler med elektronisk innsprut. Les mere her: Haltech Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Hei du Nuddel-Power,hva specs er det på den turboen??Trim ? Eksoshus ? Kompressordel ??? Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Hva skal du ha for tuboen? Specs? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 T04 P-trim eksos 1.15 A/R 60-1 kompressor A/R 0.70 pris 20000,- Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by Rotarypower_ T04 P-trim eksos 1.15 A/R 60-1 kompressor A/R 0.70 pris 20000,- Hva skal du ha på bilen din nå da? Når dette småtteri skal ut ? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Dette "lille" prosjektet blir utsatt en stund pga et ublidt møte med en onkel med laserpistol!!!!! :( :D Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by Rotarypower_ Dette "lille" prosjektet blir utsatt en stund pga et ublidt møte med en onkel med laserpistol!!!!! :( :D usj...!... Pen trim på eksos turbin din må jeg si! :D:D men du kommer vel sterke tilbake? Gjort noe tanker om å bygge om til ikke sekvensielle turbor da? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Har mange tanker og ider! :D Håper på å få realisert mange av dem til neste sommer! ;) Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Hmmmmm......snerten turbo det der må jeg si!!Kan jeg få ta den turboen på avdrag? :cool: Hvor mye hester skal den turboen være god for da?? Bør vel nærmere 600 ærlige hester skulle jeg tro ??Hadde jeg hatt penger skulle jeg tatt turen over til Molde og shoppa turbo med deg.Får klare meg med den T04E`n som jeg har tenker jeg.Det er en med o-trim eksos med `96 eksos-hus og E50 kompressor.Men den har kun 360 thrust lager......kunne tenkt meg en kulelagra ja.....sikle sikle sikle...... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Heisannn!!! Lenge siden jeg har kikka ordentelig på Bilforumet nå,så jeg har uheldigvis ikke fått med meg at du skal selge en e6k!!!!Har tenkt å kjøpe d til bimmern.Hva kosta det nytt??Er det helt komplett,hvor mange sensorer har du?Fortell litt.MEGET INTERRESERT!!! Mvh M3POWER Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by M3ess/nos Heisannn!!! Lenge siden jeg har kikka ordentelig på Bilforumet nå,så jeg har uheldigvis ikke fått med meg at du skal selge en e6k!!!!Har tenkt å kjøpe d til bimmern.Hva kosta det nytt??Er det helt komplett,hvor mange sensorer har du?Fortell litt.MEGET INTERRESERT!!! Mvh M3POWER Dette er en komplett E6K med ledningsnett og mapsensor(3bar). Er nytt i eske kjøpt hos KRB. kostet kr 17000,- med moms sensorer: airtemp watertemp Throttle position sensor mapsensor 3bar (opp til 2 bar ladetrykk) Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Hmmmmm......snerten turbo det der må jeg si!!Kan jeg få ta den turboen på avdrag? :cool: Hvor mye hester skal den turboen være god for da?? Bør vel nærmere 600 ærlige hester skulle jeg tro ??Hadde jeg hatt penger skulle jeg tatt turen over til Molde og shoppa turbo med deg.Får klare meg med den T04E`n som jeg har tenker jeg.Det er en med o-trim eksos med `96 eksos-hus og E50 kompressor.Men den har kun 360 thrust lager......kunne tenkt meg en kulelagra ja.....sikle sikle sikle...... Skal være garantert for 500 hk. Samme tyrboen har blitt benyttet i en Rx7 turbo 2 med portet motor, haltech innsprut, større ic og eksos. Leverte 424.4 hk på hjula med 1 kilo ladetrykk!! se her: dynochart Og med keramiske lager får du en mye raskere spoolup Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg