blåvin Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Hei, tenkte jeg skulle fixe opp noe anlegg i volvon. Men har aldri gjort det før så jeg lurer på om jeg har alt jeg trenger, og om det er noe tess og forsåvidt :P Spiller: Bull Audio Mp3-RIP Forsterker: Bull Audio AMP 4.200 Sub: Bull Audio SW-12 Mid/diskant: Bull Audio CS-650.75 bullshit: Kabelsko til høyttalere, 10 par Høyttalerkabel, 2x1,5mm2, 10m Noen som har noen tips? tenkte å kjøpe fra transmedia.no Endret Februar 17, 2010 av blåvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Velkommen til forumet! birthday ...du har fått mejl. Forøvrig et forslag som er en god begynnelse, men burde gå for 5,25" (CS-525.75) for enklere montering i standardåpningene... og ikke minst mere/andre kabler. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg