alemad Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Noen som har en ide om hvilken bil jeg kan finne på høggern som har en dugelig svær radiator? Van? Gammel mærsje? Og hvordan jeg skal kunne plugge den slik at det ikke er noe radiatorlokk på den? Lodde? Burde kanskje montere en luftenippel på den, men det klarer vi vel. Skal brukes som en varmeveksler i en badestamp og gjemmes bak et rustfritt gitter. Holder det å høyttrykkspyle gjennom den og male den med Bengalakk? Beklager masse dumme spørsmål. Mvh. Aleksander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Sjekk ut noen skraphandlere også, de får jo inn anleggsmaskiner/lastebiler etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Stor radiator finner du på f. eks. Mercedes W124 300, er stor uansett om det er bensin eller diesel, de med AC har større. Ikke har de radiatorlokk heller. Male den ville jeg ikke gjort, bare vaske den skikkelig i såfall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Biltema har masse radiatorer som er ganske store. Vi byttet ut den råtne radiatoren på Chrysler Voyageren vår med en Audi-radiator fra Biltema (original kostet 8000, den på Biltema kostet under 1000). Alu-register og plast endetanker + uttak til lufting. Ingen radiatorlokk på den vi kjøpte ihvertfall. Har du noen slags pumpe som pumper vannet i badestampen forbi radiatoren? Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg