ramboroar Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Om man mister førerkort i 3mnd, må man da kjøre opp på nytt? eller får man bare tilbake førerkorte etter 3mnd? Endret Februar 16, 2010 av ramboroar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hvis du er ferdig med prøvetiden får du det i posten etter 3mnd. Hvis ikke må du kjøre opp på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboroar Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Ligger prøvetiden på 2 eller 5år? Endret Februar 16, 2010 av ramboroar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 2 år;) dette er ikke tilfeldigvis deg?;) Klarer du å se politimannen gjennom denne frontruta?| broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboroar Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 hahaha nei, er nokk ikke d ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 2 år;) dette er ikke tilfeldigvis deg?;) Klarer du å se politimannen gjennom denne frontruta?| broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker Politimannen som stoppet han der er en stor forbanna h*st**k. Det var samme fyren som skremmte drittn ut av meg da jeg ble tatt i fartskontroll. Kommer kjørende i nesten 100 så hopper det en fyr ut i veien å vinker desperat til siden mens han fikler med å sette på "innvinkepinnelyset" Han arbeidet også som politibetjent på det lokale lensmannskontoret. I den tiden han arbeidet der ringte han meg vær gang pensjonistene tok feil av bråk og høy fart. Pensjonist: Mye bråk i bilen = Høy fart Hørte ikke mere i fra han etter jeg byttet bil.... Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 hahaha, du er sur på polisen fordi du/dere ikke klarer å kjøre etter forholdene? Hvor dum er man dersom man godtar et forelegg på 3600kr når ingen har noen bevis? Nei, jeg er faktisk enig med "hu dama som jobba der". Kommer dere ikke opp bakken så får dere gå ut og strø da, eller investere i bedre dekk og øve på å kjøre bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Grunnen til at forelegget ble vedtatt var vel at han som fikk det innrømmet skyld ;) Begrensa hvor høyt turtall man kan ha i 25-30km/t, med mindre man tråkler seg ned i førstegir for å komme opp... Jeg tipper du smører på litt tykt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg