Gjest lundoz Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hei! Selger mine 225/40/18 ET 45 med sommerdekk til ca 6000kr. De ble kjøpt som en pakke fra dekkmann på skøyen så de har kun gått 3 mnd. En liten sipe i den ene felgen men ikke noe man ser. Gi beskjed så kan jeg sende over bilder. Selges snarest. Kan evt bytte til 225/35/19 ET 45 rs4-2 felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlfr Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hei, du som selger tilsvarende felger på finn? kan isåfall være interessert. Bor i Oslo. Passer de til A4 b8. Av nyskjerrighet, hvorfor selger du? karl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hei! Er jeg fra Finn.no ja :) Selger de pga jeg har kjøpt nyere bil og har kjøpt nye Nuvolari 19". Bare send meg en mail på lundoz@yahoo.no med info så er det bare å komme å kjøpe :) Er flere som har sendt mail men hyggelig at noen på forumet har lyst på. Så lenge du har 5*112 og ET -+7mm så passer de perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei. Tror du at du kunne gitt noen gode bilder av felgene, og spesifisert akkurat hvilke dekk det er som står på den? :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg