kvalitet Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Hei. Jeg er en stolt eier av en Audi A3 1997 - 1.8 125hk Etter jeg skiftet til vinterdekk så har det vært en tildens til risting i rattet. og bilen ratter veldig til høyre når jeg slipper rattet. jeg har også etterteitet alle skurer på hjulene, har også sjekket lufttrykket. Noen som har noe peiling på hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atiram Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Avbalanser dekka :) Skulle du merke mye risting ved nedbremsing både på sommer/vinter dekk uten noe hjelp i å avbalansere kan det og være slitte bremseklosser/skiver.. Siter # ///Magnusrc bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalitet Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Takk for svar:) avbalanser hjulene? Reiner med jeg må inn på verksted da:P har du noen peiling på hvor mye dette vil koste meg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atiram Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Ja, det må du ;) Er ikke sikker på pris, men googlet det og fant ut at ca gjennomsnitt pris er på 220 kr. Siter # ///Magnusrc bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalitet Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 takk for svar:) men det som var grunnen til ristinga var "Nesten" firkantet dekk! kjøpte meg nye dekk i dag, nå er alt i skjønneste orden:) kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg