mrcs6 Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 (endret) Hei! Jeg håper noen er i stand til å gi en velsignelse eller forbannelse om en idé jeg har om å kjøpe en VW LT35 2,5TDI, 94mod med kilometerstand drøye 140.000. Jeg og en kamerat besiktet bilen i all hast i går, og skal fatte en avgjørelse ilpt. dagen, da den er reservert til oss foreløpig. – Understell så bra ut - Kun litt overflaterust på ene siden - Bra mønsterdybde dekk - Kun manglende varseltrekant på forrige EU, ved 128.000 km, i 2008 - 7 stk godkjente sitteplasser - Bra clutch - Tighte gear - All elektronikk fungerende - Hydr. bussdør Ellers er bilen tidligere brukt som bil til transport til cross-stevner o.l og kilometerstanden virker autentisk i forhold til bilens tilstand. Håper noen kan gi meg en pekepinn! Bilde finnes på http://cache.finn.no/mmo/3/209/367/23_-1918376755.jpg Endret Februar 15, 2010 av mrcs6 Bilde* (fjernet flertallsform) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg