bmw330 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 (endret) hei.. jeg trenger nytt interiør i min e30 .. trenger alt fra gulvteppe til deshbor. eventuelt en hel bil. ta kontakt om du har det jeg trenger mvh Bjørnar Endret Februar 12, 2010 av henne Vennligst les reglene angående trådtittel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei, jeg har en del deler til e30 hvis det fortsatt er interessangt, det jeg har igjen av deler er fra en 323 87mod, har panser dører og bakluke som er fine og rustfrie, eksospotte(bakre del. ny) noe interiør(ikke seter) pluss masse små plukk, kan gå billigt hvis du er kjapp, kom med bud. treffer meg lettest på ruudbj@hotmail.com eller 94056448 helst sms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 jeg har komplett m teck 2 interiør med delskinn på sidene til 2 dørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg