klews Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Lurer på hvordan dørene til Passat CC funker om vinteren, med tanke på at vinduet på dørene går litt ned når du åpner. Det er jo frost ene dagen, mildt andre med sne å minusgrader, vinduene fryser vell?? tenker på kupê varmer, webasto.. Er det noen som vet hvordan dette fungerer? vurderer å kjøpe meg en slik men er litt usikker på grunn av det. Er jo litt kjedelig å måtte stå å banke is hver morgen du skal starte til jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Tviler på at dette funker særlig bra... Merker ihvertfall at vinduene fryser fast på caddyen omtrent hver gang den har stått ei natt. Det går an å åpne de, men man hører et "røsk" i starten, så det fører nok til økt slitasje i lengden. Som med mye annet fra Volkswagen tipper jeg dette funker bra når bilen er helt ny, så funker det gradvis dårligere etterhvert. Det er min erfaring ihvertfall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 BMW har brukt dette systemet i mange år, og ikke hatt problemer med det ennå. Så jeg vil ikke tro dette blir noe kjempeproblem på VW heller. Og uansett så skal jo bare vinduet passere en lita gummilist, så det vil nok uansett gå an å få opp døra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Har bemw brukt dette uten problemer??? Man åpner døra, den går litt trangt, og plutselig når døra er åpen, så går vinduet 1 cm ned.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klews Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 men det e jo greit, man får opp døra, men når du lukker den vil jo ikke døra gå ordentlig igjenn, det vil jo garantert bli suse lyd fra døra da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Slike sære ting fungerer aldri bra i lengden har jeg inntrykk av. Det er aldri lagd for norske forhold, og bare tenk hvor mange ganger den døra skal åpnes og lukkes. Hvis vinduet har fryst fast i tillegg, noe som ikke er uvanlig, blir det enda verre. Og med tanke på at Volkswagen i utgangspunktet har problemer med dørlåser, brytere og vindusheiser på nesten samtlige biler, tror jeg ikke det blir bedre av slike fancy funksjoner. Jeg kan jo også ta fram min egen mercedes som eksempel. Her har de valgt å legge inn en tullete funksjon som gjør at man kan legge bakluka inntil, så lukker den seg selv. Dette funker ikke som det skal på de fleste biler når bilen har noen år på baken. Og på grunn av denne funksjonen, koster ny lås 5000kr. Hadde de lagd en vanlig lås, som funker kjempefint på alle andre biler, hadde ikke dette vært noe problem. Hold det enkelt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg