Roy001 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Har eu bakluke til overs. M/visker og rute. Bildet lyver litt pga. lyset. Luka er ganske så bra, og trenger bare litt matting og en liten pyntesparkling så kan du lagge den i den fargen du vil (eller jeg kan lakke den for deg (500 kr ekstra). Roy Halvorsen tlf: 900 42 542 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 (endret) Er det mulig å få kjøpe viskerarmen, motoren, håndtaket + stag, holder for skiltplate m/skiltlys for 500,- + frakt ? Så gjør du hva du vil med resten? Edit: Hvis jeg skulle få deg til å lakkere denne, ville det vært mulig å få denne sendt? Posten tar 400,- i frakt for pakker av denne størrelsen.. Endret Februar 8, 2010 av B.T.i Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Hei, Er på reise om dagen, og litt treig med å være på nett. Skal ta mål av luka og sjekke hvordan den kan sendes uten skade. Er jo litt langt til Bodø fra Kristiansand... Skal vi fortsette kommunikasjonen her på nettet, eller skal vi gå over til epsot "obs litt rask"; EPOST. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Hei,Er på reise om dagen, og litt treig med å være på nett. Skal ta mål av luka og sjekke hvordan den kan sendes uten skade. Er jo litt langt til Bodø fra Kristiansand... Skal vi fortsette kommunikasjonen her på nettet, eller skal vi gå over til epsot "obs litt rask"; EPOST. Ta mål av luken, så ser vi om den kan la seg sende.. Send meg en pm ;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg