TropicX Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Lurer på en liten ting. Har en A4 1.8 nå. Vurderer til sommeren å muligens skaffe den turbo. mulig å påmontere dette på motoren, eller skaffe ny 1.8T motor til den? å Mye koster de eventuelle mulighetene? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Dette koster trolig mer enn det smaker. Det som sannsynligvis er mest økonomisk forsvarlig er å selge den bilen du har nå, og så kjøpe en 1.8t (og selvfølgelig quattro...). Ombyggingsprosjekter koster ofte MYE penger..... Kan jo hende du finner ett "billig" jalla bolt on kit men... Ellers finnes det endel tråder om dette, bare bruk søk funksjonen. Priser har jeg ikke peil på! Korrect me if am wrong..... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Selg A4, kjøp S2/RS2 og ta med en stoooooor turbo på kjøpet. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by ivers Selg A4, kjøp S2/RS2 og ta med en stoooooor turbo på kjøpet. For S2 eller RS2 er jo ikke dyre.. hehe. De er nok litt i overkant for meg som bare er 18 lissom Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Nja, nå driver jeg å styrer med Coupè Quattro og få dytta inn en 20v Turbo i den.. Og jeg er snart 19 :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by ivers Nja, nå driver jeg å styrer med Coupè Quattro og få dytta inn en 20v Turbo i den.. Og jeg er snart 19 :) Men er forksjell på en Coupe quattro å en S2 å RS2 da. Er det jeg ville frem til :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by TropicX For S2 eller RS2 er jo ikke dyre.. hehe. De er nok litt i overkant for meg som bare er 18 lissom Hvor mye ga du for a4`n din da? S2 er ikke dyre biler i innkjøp lenger... Forsikring er en helt annen ting men... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by NoLimit Hvor mye ga du for a4`n din da? S2 er ikke dyre biler i innkjøp lenger... Forsikring er en helt annen ting men... :rolleyes: den kom på 120k å 10k i forsikring. Ja er nok endel dyrere forsikring på s2 eller rs2 hvertfall Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg