Fiona87 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hei! Jeg lurte på om noen har peiling på priser på skader! Bilen er Toyota avensis 2004 modell, d4d, 2,0l diesel - den har brun lakk som visstnok var spesial og ikke vanlig (har sett to av dette merket med den fargen) Noen har vært dust og kjørt rett i fronten på vår bil som sto parkert - det førte til at hele frontfangeren nok må byttes! Lykta på ene siden funker og sitter på plassen sin, men er så løs at den kanskje må byttes. Er det noen som vet hva et bytte av frontfanger vil koste?Og isåfall hva lakkering vil koste siden det ikke er en vanlig farge? Vi har full casco forsikring, men må bare høre om pris i tilfelle egenandelen er dyrere enn reparasjonen. Blir super happy for svar!Er jo helg og irriterende å tenke på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Vanskelig å svare over et forum på sånt, så jeg vil råde deg til å dra til et toyota verksted og få takst på skaden. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiona87 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har tenkt til det, men er litt vanskelig siden det er helg ;) Og så blir man så nysgjerrig på hva som kan være ca prisen da vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig1 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Burde vel ikke nevne det men... Bulka audi`n til faren min for ca 3 år siden. Det var så liten bulk at jeg så den ikke engang i mørket, men når det ble lys neste dag så jeg at det var en liten bulk i bakskjermen over dekket. Dro inn på møller for å få pris. ca 25000kr sa de Shocked Sjekka en del rundt og endte med 17000kr Kan fort bli dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg