Gå til innhold

Steingal's Gen.3 Lude


steingal

Anbefalte innlegg

Dama har kjøpt seg en Prelude 91 mod med 2.0L 16V

 

Men det er nok jeg som må stå for skruing å slikt

 

 

Har litt å gjøre med den for å få den EU godkjent:

 

Skifte klosser og skiver bak (x)

Skifte senkesett (x)

 

Bilen er godkjent senket, og det senkesettet som var på bilen hadde en knekt fjær. Derfor måtte dette byttes.

 

Er litt mer å gjøre med bilen:

-Skifte tempsensor (er helt umulig å starte når motor er kald)

-Kosmetiske småskader og div

-Skikkelig service på motor (Stempelringer, Lager, tettinger og reg.reim)

 

Men dette tar jeg på sikt, siden jeg er i forsvaret nå i stavanger og bilen står i Askim. Og jeg dimmer nå i mars og da drar jeg hjem til nord og blir til sommeren før jeg flytter ned hit til Askim.

 

Står forresten et lystgass anlegg i bilen, men dette skal jeg ta ut å selge. Om noen er vil kjøpe så bare send PM.

 

Det har vert bygd anlegg i bilen, og dette har resultert i at bagasjerommet er strippet for originale trekk og fylt opp med sponplater..

Dette har jeg planer om å få ut av bilen å se om jeg får tak i originale trekk til bagasjerommet.

Om noen har liggende noe slikt så er jeg villig til å kjøpe. (send PM)

 

5635808520x0.th.jpg

5635807520x0.th.jpg

5635806520x0.th.jpg

5635805520x0.th.jpg

MY95 Subaru Impreza GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg fått skrudd litt.

 

Jeg er ferdig med å skifte senkesett og bremser bak.

Må bare si at den saltingen som er på veiene om vinteren er noe drit.

60% av alle skruene jeg måtte ha løs var rustet fast, og d var ikke helt enkelt å få til da siden jeg har veldig dårlig tilgang til verktøy her jeg står å skrur nå.

Men det gikk etter mye bannskap og kjefting.

 

Jeg har fått byttet til ny temp. sensor på motoren, så nå er den blitt kompis når det gjelder å få start når det er kaldt.

 

 

Ellers har jeg ikke gjort så mye, nå er det bare å få bestilt time til EU kontroll så få den registrert.

 

 

 

09022010119.th.jpg

09022010118.th.jpg

05022010117.th.jpg

MY95 Subaru Impreza GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår