Omega<3 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hei, ska byte registerreim og vannpumpe på min Omega 2.0 1987mod.. Men er stramminga på vannpumpa? De sa på verkstedet at det kostet 2500kr, for reim og pumpe, synest dette va ganske so dyrt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Stramminga er nok på pumpa på den der ja.. Når d gjelder deler, så lønner det seg å sjekke litt rund omkring... Du kan fort spare 100lapper på det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Okai;-) Ja såg på opel-deler.no der koster pumpa 600 og reime 400kr:-P Tar nok å bestille sjøl ja!!!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 http://www.carparts.no har også billige opel deler. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Va bra billigt dar ja!! Må ha meg eit nytt fordelarlokk og, kosta 159kr..Men passe da lokke på dan sio te min? 1987modell 2.0l Takk for svar;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Det vet ikke jeg noe om da jeg ikke har særlig peiling på Opel. Hva med å sende de en mail å høre med de? Husk i så fall å oppgi regnr på bilen. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 ja greit da kan eg gjera;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Fann ut at an passet;-D, så bestiller vannpumpe, reim og fordelerlokk idag:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg