chrill Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Hei! Jeg har en 120 D bmw 1 serie fra 2006. Hvordan kan jeg få den inn og stylet den som følger: * nye felger som er kule * sotet vinduene ( ca 70-80 %) * eksos potte * nye lykter foran ( annet lys, slik at hovedlys og xenon matcher). Noen som kan hjelpe meg? Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrill Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 PS: Har ikke god kompetanse på dette selv, så trenger hjelp å få ordnet dette. Så lurer på hvor og ca. pris for overstående punkter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janelin Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Vet fint lite om dette selv, da jeg ikke har vært 1'er-eier veldig lenge og heller ikke har noen store stylingplaner. Vet ikke om det svarer på noe av det du lurer på, men både GS bildeler og Schmiedmann har en del å velge mellom. Ellers er det jo mye moro i tilbehørskonfiguratoren på BMW.no, og da er det vel bare å forhøre seg direkte med BMW/forhandler for priser og tilgjengelighet. Tenker spes. på felger, som jeg personlig i alle fall synes det er kulest om man holder originalt (kan godt anbefale mine egne felger fordi jeg synes de er kjempekule, hehe). Soting og sånn har jeg ikke peiling på, får håpe noen andre kan hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerMartin91 Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Har hatt BMW 1-serie i 4-5.mnder nå, å veldig fornøyd! Hvor mange prosent toning på rutene ville jeg valgt ut i fra fargen på bilen! Er ikke alt for pent med for mørk toning på hvit bil! 40-50 prosent rundt om? Siter Med vennlig hilsen Per Martin BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg