245tic Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei Noen som vet hvor mye ca en girkasse til 97 modell vectra b 1,6l koster og om det er lett å få tak i? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Ligger vel på 3-4 lapper + mva. Her er lista: http://finndel.no/FinndelSokeside.aspx?enc=wk1dK+Hb/qO6KtQnsJ/IWg== Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Se her ja :)... Takker for svar ;) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Jeg har girkasse du kan få billig. Sitti i 96mod Astra F 1,6 16v. Gått 200 000km, men var ingen tegn til ulyder da den ble tatt ut. Har også en CR kasse fra Sportive. Denne kassen er med tettere utveksling mellom gira, og velegnet for en motor som liker turtall. 3000kr. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evoleif1972 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 hei har du sportive kassa enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg