Endresc Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei Har nå funnet ut at det ikke er spilleren sin skyld og har sjekket alle sikringer til bilen og alle er fine. Det ankommer nok ikke strøm til spilleren tror jeg.. noen som vet hva jeg kan gjøre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Det er jo ikkje verre enn at du må måle spenningen. Du må ha jord. (svart ledning) Du må ha 12v ifra batteriet. (gul ledning) Og so må du ha 12v ifra tenning. (rød ledning) Da skal spilleren virke Hugs at anlegget skal være strømløst når du styre og kobler. (enkleste er å ta av minuspolen på batteriet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemoas Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Er vel kanskje litt håpløst og måle spenningen hvis du har tatt av minuspolen?:wonder: Forøvrig er rød fra batteriet og grønn fra tenning på min bil i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Er vel kanskje litt håpløst og måle spenningen hvis du har tatt av minuspolen?:wonder: Forøvrig er rød fra batteriet og grønn fra tenning på min bil i hvertfall. Ved kobling av anlegg, skal det være strømløst. Ved måling av spenning skal anlegget selfølgeligt væra tilkobla strøm Dei fargene eg prater om er på ledningane som tilhøyrer ein uoriginal spiller. Trådstarter har vært veldigt sparsommelig med opplysninger om anlegg og bil. (er normalt det og det gjere at det blir vanskeligare å hjelpe pga at du kan ikkje utelukka forskjellige ting) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresc Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Ja sorry :P er en golf 4 2003 modell med pioneer BT spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg