David_G Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 hei, jeg har et sette med tsw catalunya black felger. skall lakkere opp den ene felgen men aner ikke hvor jeg får tak i den fargen eller hva den heter, noen som får hjelpa meg? =S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Sende en mail til produsenten/importøren og høre ville jeg gjort først. Kan være så utrolig mange nyanser at du må få tak i nøyaktig samme lakkode for å få det pent... Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Er det svartfargen du skal lakke opp igjen (vet ikke om hele felgen er svart eller ikke). Allefall, tar du bare svart blank så blir du neppe å kunne se noen forskjell på felgene. Er stort sett det som blir brukt på svarte felger, i værste fall lakk opp begge felgene på den siden så er du garantert at ingen andre enn du selv blir å vite det. Ser ikke begge sidene samtidig tross alt :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 nja den er mere grå/brun/svart =P så lurer på å lakkere alle felga for og få det likt =( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 lakkverkstedene har vifter med forskjellige felgfarger! stikk innom et lakkverksted kansje du får hjelp evt en lakkleverandør. Prøv http://www.billakkspesialisten.no Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 okey! takk for svar =) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg