Bidne Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Er veldig intr. i rattboss til Toyota Corolla 76-83. Har du en e-mail adresse jeg kan ta kontakt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggemann Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Har du d ? Er det universalt og passer til Momo ratt og div. andre ? Pris ? mvh Ronny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg har faktisk ett til Corolla 76-83 kr 395,- inkl oppkrav og frakt. Mail: age@afl.no Audi`en har jeg ikke til desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg sjekket Audi`en en gang til og den passer i følge katalogen. Det blir somme pris for denne.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Hva med boss til Porsche 944 (til årmod. 85) Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg