volvokvaløya Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hei. Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg litt. Jeg har en Golf TDI 150hp Syncro som periodisk er veldig vanskelig å få turtall på,går veldig sakte oppover i turtallsregisteret..virker nesten som det er 60hk uten turbo hvis dere skjønner hva jeg mener. Feilen kan forsvinne hvis jeg stopper bilen i et kort øyeblikk og starter igjen,da er alt i orden. Bilen har nettop kommet ut fra 90.000 servicen. Håper på hjelp og råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 bilen går i nødmodus,mest sansyneligvis for høyt ladetrykk. årsaker kan være: turbo kokset igjen,wastegate sitter fast,kjører fullt trykk hele tiden n75 ventil lekkasje i vakumslanger i turbosystem Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Isåfall vil jo en feilkode i Eecu ligge lagret,må dra å få utskrift av feilkoder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg