coronet Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 (endret) Hei. Trenger nye slanger som går ifra radiator til oljekjøler. Slangene er formpasset og er spleiset sammen til ett metallrør.Disse har gått ut hos chrysler og selges bare som komplett sett med kjøler.DYRT kan jeg bruke noen av de hos Rockauto ? Finner ikke originale slanger. Håper noen kan hjelpe meg litt på vei. noen som vet om disse slangene som selges hos rock som sett kan bøyes siden kjøleren ligger foran radiator.( fra radiator til kjøler og fra kjøler til kassa) Takker for all hjelp Endret Januar 28, 2010 av coronet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hør hos Aarnes eller Steinar Stolen du, dei har nok slanger som passer Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coronet Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hør hos Aarnes eller Steinar Stolen du, dei har nok slanger som passer Takk for det men får ikke svar. Fikk tak i Chrysler/Dodge international PAIS dvd så da har jeg Originale delenr.Bestiller ifra USA.f.eks(rockAuto) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg