svenno Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Selger 4 gule koni dempere og 4 fjærer vært på bilen i cirka 1 uke og så selger jeg Coil-Over kit VW Passat vært på bilen i cirka 1 mnd jeg kjøpte bilen med dette påmontert men vil ha bilen orginal. Kviteringer og garanti medfølger selges før at jeg skal ha orginal fjærer og dempere til bilen Justerbart foran og bak. Tüv-godkjente senkesett. Passer følgende utgaver: Audi A6 4B sedan og avant, ikke Quattro Passat 3B Passat 3B Variant Passat 3BG Passat 3BG Variant Passat 3C Passat 3C Variant ikke syncro/4motion 2 garanti medfølger Kan også byttes i orginal fjærer og dempere som er i bra stand Gjerne i troms eller nordland men kan også sendes Ta kontakt før mere info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Det gule koni settet selges med fjærer og dempere før cirka 1000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg