dynaBel Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei. vurderer på og ta politiutdannelse om ca 2 år. som noen sikkert vet var jeg så heldig før jul og pådra meg to fartsbøter på den dag. kan dette ha veldig mye og si for og komme inn på politihøgskolen? Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 er forenkla forelegg så det tror jeg neppe! Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 ja det er jo det. er ikke det slik at det ikke står noe om det i registeret? om det kommer i noe register, blir ikke det slettet etter noen få år? Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 På FAQ - Opptakskrav Politihøgskolen står det at du må ha plettfri vandel. Hva er plettfri vandel? Dersom du har begått lovbrudd som har ført til formelle straffereaksjoner (bøter eller domfellelse), eller dersom du har begått handlinger som i jobbøyemed kan påvirke din pålitelighet eller egen sikkerhet negativt, eller som kan påvirke etatens anseelse negativt, kan du ikke sies å oppfylle kravet om plettfri vandel. Det kan i det enkelte tilfellet bli gjort en skjønnsmessig vurdering dersom lovbruddet eller handlingen er av en bagatellmessig art eller at det ligger så langt tilbake i tid at det ikke kan sies å være avgjørende for skikketheten.[/Quote] Kan jeg søke hvis jeg har fått en bot? En bot / forenklet forelegg er i seg selv ikke grunn til ikke å kunne søke. Vandelen som helhet vil bli vurdert av opptaksnemnda.[/Quote] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Ingen problem med noen forenklede forelegg, så søk ivei. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 ser lovende ut. takk for svar:) mod kan sikkert bare stenge tråden, for nå jer jeg fått svar på det jeg ønsket Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg