Bjorshol Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 (endret) Driver å titter litt på kenwood spillere på ebay nå, pga prisforskjell fra norge osv. Har funnet to jeg er litt intresert i. Har noen noe å si på disse spillerene? Erfaringer osv ? http://cgi.ebay.com/NEW-Kenwood-KDC-HD942U-CD-MP3-USB-CAR-STEREO-HD-RADIO_W0QQitemZ300384160931QQcmdZViewItemQQptZCar_Audio_In_Dash_Receivers?hash=item45f04a8ca3 http://cgi.ebay.com/NEW-Kenwood-KDC-MP642U-In-Dash-Car-Stereo-CD-MP3-Player_W0QQitemZ290393001420QQcmdZViewItemQQptZCar_Audio_In_Dash_Receivers?hash=item439cc58dcc Mvh Bjorshol :) Endret Januar 26, 2010 av Bjorshol Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Minimalt å spare på å kjøpe amerikanske spillere kontra norsksolgte om du regner med alt... bla. dårligere radio og dårligere bruktverdi. Og å bruke penger på HD-radio er jo helt unødvendig i Norge. Noen som helst garanti eller brukerstøtte kan du også glemme. Er vel nok av butikker i Norge som kan selge deg en Kenwood-spiller du vil ha rimelig. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hd-radio var kanskje et dårlig alternaltiv. Men den andre får jeg inn til norge for 1100 kr. Det står også at det er 3års garanti og de som selger den er bestselgere hos ebay. Produktet er også nytt. + at det er 3rca utganger, usb osv som er et must for meg. Hvis noen finner noe her i norge til en rimlig pris med kravene jeg stiller tar jeg imot det. Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Men den andre får jeg inn til norge for 1100 krHvordan får du til det? Tror du "Free shipping" også gjelder fra California til Norge? Om du sjekker ut nettsiden bedre, ser du shipping to Norway koster 145$... og med mva og UPS-gebyr havner du på snaut 2300,-... Finner intet som opplyser om 3-års garanti der, men den er uansett lite verdt i Norge for et amerikansk-solgt produkt, når det er du som må betale både frakt og returfrakt til/fra California... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorshol Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 det er ikke akkurat den jeg linket til. Men ligger en annen der da frakten til norge er på 30$ og ikke slik som den jeg linket til. Siter Kjører peugeot 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg