vegard b Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 hei har et lite problem her,skulle ta ut dvd spillern fra gamle bilen å sette den i den nye,men var så uheldig å "ødellege" noen av ledningene.Dn store svarte og den gule datt ut av stikket som går inn på spillern og jeg vet ikke hvem plass di skal på igjen,så er det en liten svart ledning til jeg ikke vet hvor skal.Noen som kan hjelpe meg med et bilde av stikket eller et koblings skkjema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 er det "blå kompakt" kontakten eller den litt større sorte (har offte sikring i selve kontakten)? Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 er det "blå kompakt" kontakten eller den litt større sorte (har offte sikring i selve kontakten)? er den blå kontakten ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg har ingen løs spiller med blå kontakt men skal se om jeg ikke kan få tatt ut min i kveld og ta et bilde. Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg har ingen løs spiller med blå kontakt men skal se om jeg ikke kan få tatt ut min i kveld og ta et bilde. takk hadde vært til stor hjelp hvertfall:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har en 5100DVD og regner med det er samme plugg Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei jeg har rigget bil stereo i 9 timer men klarte å glemme kontakten :-( Fortsetter i morgen å spillern er ute så skal poste når jeg drar til verkstedet i morgen Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 På min er den sorte nede og den gule oppe. MEN jeg snakket med en annen som har en dobbel DIN spiller fra Pioneer og han mente det var omvendt på hans. Så det lønner seg kanskje ringe til en Pioneer leverandør :-D Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Tror han har fått liv i skiten... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumerico Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 HE HE :-) Fanden jeg er egentlig ganske så lei av alle kablene som skal inn i det gjævla hølet. Jeg tok ut Bluetooth adapteret for jeg må rett og slett legge det en annen plass. Siter Rune Wold - Rune Wold - Main Website BFWD - Design and Advertising studio RW Casing - Creating high quality unique luxury casing for mobile devices Padlet Solutions - Delivering mobile solutions to the hotel industries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg